آیا می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید ؟

شخصیت سازی برند

صادرات خلاق

ورود به جهانی نو

شخصیت سازی برند (Brand personality)

برندسازی و گسترش و شخصیت سازی برند دغدغه تمامی صاحبان کسب و کارهای کوچک بزرگ است. در روند برندسازی یکی از پرچالش ترین مراحل رسیدن به اهداف مورد نظر شخصیت سازی برند است، این شخصیت سازی به عنوان شالوده برند، باید استوار و پایدار باشد، عبور از از جاده پر پیچ و خم شامل مراحلی است مانند تعیین هویت شخصیت، جذابیت شخصیت برند، شناسایی گروه های هدف، همنوا سازی شخصیت برند و مصرف کننده در نهایت گسترش شخصیت برند، می توان با استفاده از یک برنامه ارتباطاتی قوی، نشان داد که شخصیت برند شما از دیگر برندهای مطرح در این زمینه متمایز است. در صورت موفق شدن در ایجاد این امکان مصرف کنندگان به راحتی با شخصیت برند شما ارتباط برقرار میکنند. ایتوک سیمای هنر نوین در کنار شماست تا از این مسیر سخت عبور کنید.

صادرات خلاق

کالا/خدمات شما اول بار از طریق تصویری که از آن ارائه می کنید به دست مصرف کننده/سفارش دهنده می رسد، هر چقدر این تصویر دقیق، زیبا و جذاب باشد احتمال پذیرش مصرف کننده/سفارش دهنده بیشتر است.

استفاده از المانهای فرهنگی، زیبایی تصویر، گویا بودن گفتار متن و توضیحات، واقع نما بودن و همچنین زبان بومی هر منطقه از عناصر کلیدی یک فیلم معرفی یا گزارش عملکرد است، با بهره گیری از بروزترین تکنیکهای ارتباطی و ابزاری می توانید مشتریان و حتی کارفرمایان خود را در اقصی نقاط دنیا اقناع و تشویق به همکاری کنید.

ورود به جهانی نو

تنوع رسانه های جمعی و راههای ارتباط با مخاطب، چنان متنوع شده است که تولید محتوا برای هر کدام تخصصی منحصر به فرد می طلبد.

در روزگاری نه چندان دور ابزار نقش تعیین کننده در کیفیت آثار هنری و تبلیغی داشت اما امروز و با در اختیار بودن ابزارهای نوین و به روز، بار دیگر اندیشه، سلیقه و خلاقیت زمام امور را در دست گرفته است، دیگر مهم نیست که با چه ابزاری کار می کنیم، مهم این است که چه اندیشه و چه نقشه ای برای رسیدن به هدف داریم.